Einde Vakantie

23 augustus 2014 - Oosterwolde, Nederland

Schiphol

Het is vandaag 23 augustus in de ochtend. We zijn na een lange reis van in totaal 22 uur aangekomen op Schiphol en alweer op de terugweg naar huis. Het regent en is  12C°. Das wel even schakelen moet ik zeggen. De kinderen hebben nog wat geslapen, maar Harry en ik helemaal niets. Dat geeft niet, dat halen we vanavond wel weer in. Nu lekker naar huis, koffie en een douche. De was, boodschappen doen oftewel het ritme weer oppakken. Het was een onvoorstelbaar fijne en goede vakantie. De groep was ontzettend leuk, sociaal en gezellig voor zowel ons als de kinderen. Daar hebben we het enorm mee getroffen. Het land was daarbij geweldig mooi en gevarieerd qua planten en dieren. Zoveel gezien en op elke plek weer anders en nieuw. Een hele actieve vakantie qua activiteiten. Dit was lastig qua planning, het was soms echt haasten geblazen, maar hierdoor wel heel veel uit alle dagen kunnen halen en gezien. Kortom een súper geslaagde vakantie met prachtig mooie herinneringen voor ons allemaal, waar we nog heel lang met heel veel plezier op terug zullen kijken. Zó, maar nu eerst koffie....

1. Harry Mouris:
    24 augustus 2014
    Ja Jacq, het was echt een hele leuke vakantie met hele leuke mensen!

Dank je wel voor het prachtige vakantieverslag. Ik beleef het weer helemaal opnieuw als ik het lees!. XXX Harry
  2. Joke meijer:
    28 augustus 2014
    Ik ben er vanmiddag even voor gaan zitten, ik heb even met jullie mee kunnen genieten, wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.